RAAHEN VIHREÄT RY 18.1.2017

TIEDOKSI MEDIALLE Vapaa julkaistavaksi

RAAHEN VIHREÄT RY:N YLIMÄÄRÄINEN KOKOUS

Raahen Vihreät ry piti 17.1.2017 ylimääräisen yhdistyksen kokouksen. Kokouksessa käsiteltiin yhdistyksen hallinnon järjestelyt ja linjattiin tulevaa kuntavaalikampanjaa.

Raahen Vihreiden toiminta on laajentunut reilussa vuodessa. Uusia toimijoita on tullut mukaan kiitettävästi. Pyhäjoki on liittynyt yhdistykseen Raahen ja Siikajoen lisäksi, joten Raahen Vihreät on nyt selkeästi seutukunnallinen yhdistys.

Kokouksessa hallitukseen valittiin uusia jäseniä aiemmin valittujen jäsenten lisäksi. Hallituksen tehtävät jaettiin uudelleen. Hallituksen kokoonpano vuodelle 2017 on: Seppo Sorvari (puheenjohtaja), Miia Anttila (varapuheenjohtaja), Maarit Lampela (taloudenhoitaja), Harri Kiviniitty (sihteeri), Pekka Elonheimo (hallituksen jäsen), Saila Kleine Staarman (hallituksen jäsen).

Kokouksessa linjattiin tulevien vaalien teemat. Raahen Vihreät haluaa positiivisella kampanjallaan tarjota aitoja vaihtoehtoja Raahen, Pyhäjoen ja Siikajoen kehittämiseksi. Vihreät – De Gröna on julkaissut valtakunnallisen vaaliohjelman, joka on luettavissa osoitteessa www.vihreat.fi. Raahen Vihreät julkaisee 31.1.2017 oman kuntakohtaisen ohjelmansa yhdistyksen sivuilla https://raahenvihreat.fi/wp/

Lisätietoja antaa tarvittaessa puheenjohtaja Seppo Sorvari.

Raahessa 18.1.2017
Raahen Vihreät ry:n hallitus